Efsane1Türk Board

Tam Versiyon: Bedende KALP Kainatta Kabe Gibidir Kabede Anne Gibidir (Karoglanin 07.07.2013 Vaazi)
Şu anda tam olmayan bir versiyonun içeriğine bakıyorsunuz. Tam versiyon'a bakınız.
[Resim: hosgeldin-ramazan.png]


Bedende KALP Kainatta Kabe Gibidir Kabede Dünyadaki Anne Gibidir


07. 07. 2013 Pazar


Euzubillahimineşşeytanirracim

Bismillahirrahmenirrahim


fevelli vecheke şeatral mescidil harami.


Allahümme salli alla muhammed ve eeli muhammed


Allahümme salli alla sahibu kibleteyn ve eeli sahibu kibleteyn.


Yolculugumuza başliyoruz.


yolculugumuz iki mescid den gececek birisi kabe digeri mescidi aksa


Kabe icin Rabbimiz ilk ev diyor ilk ev mekkede yani bekkede mekke

bekke iken yapilmiş olan ilk ev yani Bekke yani Be harfi arapcada

tepsinin altindaki bir nokta halinde be baska nerde gecer Berzah da yani

isde be yani berzahdan ilk nokta ilk insan yola cikip dünyaya inince ve

Adem dünyaya inince işde mekke o zaman Bekke idi yani bekke demek

almanca legen kemigi demekdir. yani omurilik kemiginin ve omurilik

iliginin kuyruk sokumu denen kisma girdigi yer ve ordanda kuyruk

sokumundan cikip erkekde husye ve onunda ucundaki zeker ve onunda

ucundaki cücück sünnet bogumundan ötesi olarak son bulur ve ordan ileri

gecmek icin iliklerde üretilen meni sivisi o cücükden dişari atilir ve

evli bir cifte kadina vaaz olur ve kadinda o tohum yeni bir ademin insan

bedeninin oluşmasina sebeb olur. yani o zaman kainati alemin en son

noktasi demek işde o sünnet bogumundan ötesi imiş oraya varamayan yolunu

tamam etmiş sayilmaz oraya varan ise seyri sulukunu tamam etmiş

sayilmaz daha ordanda öteye gecip helal yoldan bir kadina dahil olmali

ve oradanda yumurtaya ulaşmaliki yeniden dogabilsin. onunlada bitmez

kadin düşük yapmadan o cocugu 9 ay on gün taşisin ve saglikli bir dogum

ile o cocugu dünyaya getirsin. işde tariklatlardaki seyri süluk denilen

yolculuk meni olcak hücrenin vücüd icindeki yolculugu ve en son süluka

girib yani iligin icine girip ilikden huseyeye ordanda rahime dahil olup

yeniden dogmaya kadar olan yolculukdur.


işde yolun başi berzahdan yani bütün be lerin noktlarin ruhlarin

oldugu yerden bir be yola cikar ve o dünya gelince bir adem onu eger

ikinci be besmele ile ekerse ve oda rahman ve rahim Allahin sonsuz

rahmetine yapişip topragi delip yüze cikarsa ve sahibi onun bakimini

yaparsa ve büyüyüp cicek acip onu dölleycek olani beklerse o ya bir

rüzgar yahut bir ari yahut bir böcek yahut bir insan olabilir ve böylece

o ekin yada meyve olursa ve sonra büyüyüp güneşe baka baka erer ise ve

cürümeden gelip bir adem onu toplar sofrasina götürür ise ve sonra o

sofrada yine bir başka besmele ile yenirse ve vücuda dahil olursa yine

seyri sülük devam eder ve agiz mide barsaklar kan ve kalpe ulaşir ve

kalp onun ne kadar saf ve temiz olduguna bakar eger en temiz ve saf ise

onu beyne gönderir beyindeki sorulari dogru cevaplayabilirse o zaman

beyincige gecer beincikdende yine dogru cevaplari bulur ise bu sefer

omurulik soganina gecer ve oradanda artik süluk gercek sulk yolculgu

başlar. ya yanliş yapar kana geri döner kan olur yahut merhameti cok

olur bu sefer süt olur memeye gider eger girdigi beden kadin ise yok

erkek ise ve saf ve temiz su gibi olursa bu sefer iliklerde akip kuyruk

sokumundan gecip insanin son kivrimi erkekde husyeye gelir ve orada eger

diger 124000 kardeşini bulursa ve onlari bilir ve tanirsa o zaman meni

olur ve böylece insanin en özü tohumu ve mayisi karişimi oluşturulu. ve

onun eger insan olmasina karar verilirse o zaman, husyede gidecegi

anneyi beklemeye başla. uygun anne gelesiye o husyeden cikmaz. taaki

gercek anne ne zaman geldi ve aşk ateşi onu isitti, o ateş ona yakit

olur ve onu anneye dogru cekmeye başlar. ve bu cekim kuveti onu

vamtuzlayip taaa yumurtayi bulasiye devam eder ver yumurtayi bulunca

artik oradan gecmesi onun ignnin deliginden deveyi gecirip

geciremeyecegini ögrenmesine baglidir. yani eger o deveyi ignenin

deliginden geciremez ise o her ne kadar anneyein yumurtasina girsede, o

cocuk dünyaya geciş kapisini bulamaz ve ölür. yok eger deveyi ignenin

deliginden gecirmesini ögrendiyse, o zaman cocuk onun gayretinin

cokluguna göre, ya kolay yol zor dogumu secer, yahut zor yol kolay

dogumu secer. ve artik böylece dünyadaykende saidlerdenmi şakilerdenmi

olacagi belli olur. işde bu yolculukda seyri suluk yolculugunda kible

demek işde kendine dönülen yol yani müslümanlar icin kabe demekdir ve

kabe icin rabbimiz ilk ev diyor yani işde her insan bir adet kabe taşir

yani kalp taşir ve işde berzahdan gelen beler ruhlar kendine önce bir

ilk ev sececek ve o eve yönelecek ilk yolculuk yön tayini ve kible yani

ilk ev secimi ve kabe kainatin alemin haritasi insan bedeninde gögüs

kafesindedir ve bizler kabein oldugu gezegende oldugumuza göre bizler

kainatin üst kismindayiz ve gögüs kafesi bölgesindeyiz ve kabe gögüs

kafesinin sol tarafindadir. yani bizim güneş sistemimizin yörüngesi asil

kabe kabi gavseynin oldugu yere dogru dönüşü sirasdindaki yörüngesinde

bizlerin mekke ve kabeye dogru dönmemiz demek işde herkes bulundugu yer

itibari ile kabenin kuzeyindemi yoksa güneyindemi yoksa batisindami

yoksa dogusundami baksin yani onun vücudu aslisinin oldugu nokta kainati

alemin ne tarafinda ve ne tarafa dogru yolculk eder ise dogru yolculuk

eder ve kalbeye varir bulsun ve kalbe varan kimse birinci yolculugunu

tamam etmiş olur ve eger o kimse müslümanlardan degil ise o zaman o

kimse tam kabeyi buldugunda kiblesini degiştirmeli ve tam 180 derece

ters tarafdadir gercek kalp. yani bu demek olurki kabeyi bulan kimse

artik anneye dogru yolculuk edecekdir ve yani veya babaya dogru yolculuk

edecek işde ilk evini bulan icin artik başta yazdigimiz kible

degiştirme zamani geldi demekdir. yani ilk evi bulan icin kadin ise

kocasi erkek ise karisi onun tam 180° ters istikametindedir. ve bu

kiblesini düzeltince yani kible dönülen yön demekdir. ve yönü onun bu

sefer dünyadaki annesine dogru olacak ve cennet annelerin ayaginin

altindadir kurali geregi o berzahdan gelen ruh annesini aramaya başlar.

ve anne: dünyada kabe ne ise, insan tohumu icinde anne,odur. ve o tohum

yol haritasina bakinca anneye dogru anneye dogru hareket eder. ve gercek

anne bulunup rahme ulaşinca, yine kible degişir. artik istikamet anne

degildir, bu sefer kabenin tersinde kalan muhammed mescidine dogru

yolculuk olur. yani hac yolculugu ve ordanda peygamberi ziyaret ve kirk

vakit mescidi nebevide bulunmak. bazilari önce medineye gider, sonra

kabeye gider. bazilari ise ,önce kabeye gider sonra medineye gider. eger

medineye gidince alişverişe dalip kirk vakti kacirir ise telafisi

yokdur onun yani kazasi olmaz onun hani namazi kacirdin kaza ertdin amma

kirk vakti kacirdin kaza edemezsin. yani cocuk şakimi yoksa saidmi

olacagi o kirk gün icinde tespit edilip o kirk vaktinin tam olup

olmadigina bakilir. yani peygamberi tanicakmi tanimaycakmi.işde

muhammedin bir vaktini kaciran, cok şey kacirir, belki saidlerdendir

amma , muhammedin bazi özerlliklerini bilemez , ve ögrenemez. ona

ögrenmesi icinde müsade edilmez . ve artik istikamet kible secimi eger

kişi önce medineye gitdi ise, daha hac etmemiş demekdir. medineden sonra

yönünü kabeye tutmalidir. yani daha o annesine varmamiş demekdir.

peygamberden sonra annesini bulcak demekdir. yok eger önce kabeye gidip

haccini yapip ondan sonra mescidi nebeviye gelidiyse, o artik anneden

dünyaya dogma yolunda yolculuguna başlamiş demekdir. ve artik onun yolu

hep sünnet hep sünnet olmalidir.peygamberin sünnetlerine sarildikca yolu

dogru istikamette ilerlerler ve seyri sülukunu tamam eder.


namazda secde ayeti okununca, hemen secde yapmak adabdandir. amma

eger okuncak ayetin sonuna rast getirilir ise, o zaman rukuya gitmekde

secde yerine gecebilir, fakat evla olan imamin o ayeti okuduktan sonra

tilavet secdesi niyetini secdeye gitigi vakti secip yeniden niyet

etmesidir yani namazda secde ayeti okunan namazlar iki niyetli

namazlardir yani başinda namaza niyet eder, ve secde ayetini okuyunca,

ya rukuyu, yada secdeyi, tilavaet secdesi etmeye diye niyet etmelidir.

niyetsiz hic bir ibadet sahih olmaz. ameller niyetlere göredir kurali

geregi. Ramazan geldi oldu, ve ramazanda hatim ile namaz kildiran

hocalarin dikkatine, eger sizler secde ayeti okuyupda, niyetsiz secde

ederseniz, o tilavet secdesini yapmiş olmazsiniz. niyetsiz amel olmaz,

cemaat senin secde okudugunu bilmez ve onlar seni ruku ve secde etti

zannederler ve o yüzden secde ayetinden sonra daha ayet okuncak ise

direk secdeye varilir ve sonra kalkilir, ve ayete devam edilir, yok eger

secde ayetinden sonra ayet okunmaycaksa o zaman, yine namazin

secdesini, hem namazin secdesi, hemde tilavet secdesi olarak niyet edip

öyle secde etmelidir. o secdeye secdeyi mecburi denilirki hayatinda

böyle secde eden birisi islam dini dişinda secenek taninmayan kimseler

demekdir. yani onun yolu einbahndir yani ne geri dönebilir nede başka

sokaga sapabilir tek yön yol dur onun yolu ve eger secdesi ruku olarak

yapildi ise bu sefer yolu rukuda oldugu gibi bir defa ters dönmekdir

yani egildikden sonra tekrar kalkmakdir. muhmmedde önce mescidi aksaya

döner iken, sonra kabeye dönmesi emredilmiş ve namazin icinde tam ters

istikamete yani180 derece ters dönmüşdür. yani böyle kimselerin

hayatinda, bir dönüm noktalari olur, yani bir medineleri olur ve iki

kibleleri olur. ve eger secde ayetinden sonra okuncak ayet olup secde

ayeti okununca direk secdeye varildi ise o zaman o kimse annesine yani

kabesine yahut kiblesine yani isa gibi direk hamlonulur yani meni

yoluyla degil ruh yoluyla ilhak olur.Böylelerinin anesini hak teala özel

secer. yani işde onlarin yolcugu kalbe dogru degil ruha dogru olur ve

kainati alemin haritasi insan bedeninde sol gögüs kafesi yerine sag

gögüs kafesine dogru olur ve bazilarinin kalbi işde solda degil

sagdadir. meryem annemizin kalbide solda degil sagda halkolmuşdur. ve

bazilarindada kalp iki tanedir ve onlarda yönünüzü neyanna dönerseniz

kabe ve kibledir ayeti tazahür etmişdir.


işde dünyaya gelmiş her insan bu köprülerden gecmişdir ve

halifelige namzet kimsedir. o yüzden haksiz yere bir insani öldüren,

bütün insanligi öldürmüş gibidir buyruldugu üzre. yani işde insan,

kainati alemin haritasidir kabesiyle kiblesiyle yönüyle yoluyla dünya

gelir.


Rabbim bizleri, dünyaya gelince yönünü yolunu kaybedenlerden eylemesin,


işde suriye işde misir ve işde türkiyenin durumu suriyedekiler


Aliyemi gitcek veliyemi gitcek bilmeyen ahmaklar. biri diyor hadi

aliye gidelim, biri diyor hadi veliye gidelim. oysaki yol muhmmed yolu

alide velide muhammede gider, muhammed ise hakka dogru yolculuk eder.


misir ise, muhmmed bize gelsin biz niye muhammede gidelim

diyenler. bunu demekde, eskiden bizdeki bazi yobazlarin, haciya

gidenelere, niye arabistana gidiyorlar, milli serveti araplara

yediriyorlar diyen zihniyettekiler. biz niye kabeye gidelim kabe bize

gelsin demek gibi birşey.


bre (BibBiiiiiib Kafa) ,her hücre ve her organ sen gibi düşünse, ve kanini

kalbe göndermese ve ben niye kalbe göndercen onlar bana göndersin derse,

böbrekde kalp olmaya kalkar, cigerde, dişde, tirnakda. o zaman büyük

kücük tanimaz insan.


dişden tirnakdan kalp olmayacagi gibi, işde böyle ahmaklar

insani katletmeyi cevaz görüp, bu müslüman, bu hiristiyan, bu yahudi

diye bölerler. halbuki hepimiz insaniz Allah hepimize yol gösterip,

dünyaya gelmemizi saglamiş, ve dünyaya gelen her insan, iman ettigi

sürece azizdir. yolunu kaybeder ise zelil olur. işde türkiyedekiler

müslümaniz diyorlar, ellerinde palta, tahra,kilic ,pala ile insan

dövüyorlar, neymiş rejime karşi gelmiş. senin rejimine sican emi, kahpe

cocugu, senin insanliginin icine sicmişim ben. birak birde müslümanim

diyor, neren müslüman senin (BibBiiiiiib Kafa) . insanlari böyle zorbliklami müslüman

etceniz, dünya böyle siz zorbalarin elinemi geceek, eger öyle olacak

ise, ben öyle bir dünya istemem.


insanlik kimsenin patentinde degildir, insanlgin patenti, insani

halkeden Allahin kudret elindedir. Cenabi mevlada, insnalik nedir? ne

degildir ? kuran ve ve kitaplari ile ve onlari anlatan peygemberleri ile

ve onlarin yardimiclari melekleri ile anlatmakdadir.


ve buyurmuş bir insani haksiz yere öldüren, bütün insanligi

öldürmüş gibidir. al sen bununla kiyas et bir insana haksizlik eden,

bütün insanlgiga haksizlik etmiş gibidir. bir insani döven. bütün

insanlgi dövmüş gibidir. bir insana yardim eden. bütün insanliga yardim

etmiş gibidir,.....birine yalan söyleyen, bütün insanliga yalan

söylemişdir. birini kandiran, bütün insanligi kandirmişdir,......vs.vs.




Yunus emre efendimiz buyurmuşlar şeriat tarikat yoldur bilene hakikat marifet ondan iceru


yani şeriat demek: yapilmasi ve uyulmasi gereken bütün kurallar

demekdir. kirmizida durmakda şeriattir. alkollü araba kullanmamakda

şeriattir. şeriat öyle sadece ,namaz, oruc, zekat degi, bütün insanca

yaşamanin ahkami, yani hükümleri ve kurallaridir. bunu anlamayan

ahmaklar işde tayyipciligi msülümanlik zanneder .sonrada eline palayi

alir, adam döver. buun adida da islam degilmi? sonra misirda insan

öldürürler, buda şeriat degilmi, bunuda Allahmi emretti size? işde

Allahi(Baş (BibBiiiiiib Amca1)olan ahmaklarin dini islami anlamasi, kendilerine

uymayanlari dövün öldürün diyen(Baş (BibBiiiiiib Amca1)firavununun emri. senden Alahn

olsa işde böyle zulmedersin senden müslamn olsa ben ne den öyle

msülümanligi insanligi döven öldüren,gaz bombasi sikan, gözünü kör eden,

coplayan,


bunlarmi senin şeriatin? bunlarmi müslümanlik? işde biri kalkdi

müslaminim deyip kuleleri yikdi biri kalkdi israile savaş acmak icin

gemi gönderdi, oda dokuzunu vurdu öldürdü. zorla güzellik olurmu, işde

olsaydi osmanli o kadar zorbalik etmedi amma heryeri fethetdi elinde

tutamadi sen bu zorbaliklami insanligi müslüman etcen, eger öyleyse

senin müslümanligin batsin emi, (BibBiiiiiib Kafa) islam o degilki. müslümanlik

maalesef o degil. işde islami ve müslamanligi böyle lekeleyen ahmaklar

yüzünden islam bunlarca senedir yerinde sayiyor. yaziklar olsun sizin

insanliginiza islam insan olma sanatidir. sen hayvan gibi cana

katledipde, bide insanim, müslümanim diyorsan, yalan, valla yalan, billa

yalan, sen müslüman olamazsin.


insanlik bölye sahte müslümanlarin peşinden gittikce, islah olmaz

ve sizler mehdiyi bulup, ona tabi olmadikca daha böyle soytarilar,

böyle keindilerine taptirirlar .


Tapilcak bir Allah vardir, kula tapan Kafirdir,


işde böyle firavun bunlar, ya inancan onlardan olcan yada

askersen zindana atilcan, gazeteciysen işden olcan, işciysen işinden

olcan, memursan sürülcen.


işde bunlar dünya hakimeyetini ele gecirmeye calişan mason ve firavun zihniyati ve


zorbalar.


yani secde ayetini nasil okudugna dikkat edecen .öyle Allah

insanlara secim hakki tanimasydi, kim kafir olabilirdi, kim yalanci, kim

zinakar, kim katil olabilirdi. Allah mecbur koşmamişken, bu firavunlar

insanlari islama mecbur ertmeye calişiyorlar.


iyi insan ve müslüman alkol alip icebilcek iken alip icmeyendir.

yoksa yaninda sudan başka secenek yok suya mecbur iken alkol icmeyen

degildir. yahut zina edebilcegi kadin ve kizlar var iken onlarla zina

etmeyip evlenipde meşru ilşki kurup anne baba olandir. yoksa secenegi

elinden alinmiş kimsenin onu secmeye mecbuir edilmiş kimsenin o tek

secenegi secmesi Allahin insana cüzi irade vermesinin manasini ortadan

kaldirir. yani insanlik iyi ile kötüyü ayirt etme sanatidir. yoksa

bizler müslmanliga mecbur edilseydik kimse imansiz olmazdi. insan degil,

belki melek olurduk. oyaski bizler insaniz ve secme ve ayirt etme

yetengine sahibiz. ve bizler tercihimize görede, ya iyiler yurduna, yada

kötüler yurduna gidecegiz . nasil icki icecek bara diskoya gidiyor ise

yahut evine alkol alip iciyor ise, tercih meselesi, ibadet edecek,yahut

hayir işler yapacakda,camiye ve hayir yapacagi yerlere gider.


Rabbimiz bizlere tercih hakki vermiş iken bizlerin tercih

hakikini elinden almak isteyen bu zorbalardan dünyamizi kurtarsin

inşallah. ve insanliga iyiyi dogruyu bulup, ona tabi olup ve, dogru

hareket etmeyi, ve tarikini dogru yolunu bulmayi, ve dogru

yolunda,sülukunda ilerleyip ilk evini bulmayi, ilk evi kabeyi ve kabeyi

yapan ademi bulan, ademden havvaya gececegini bilip, istikamet

degiştirmeyi, ve anneyi bulmayi, kabeyi bulan annesini bulur, annesini

bulan muhammede varir, muhammedi bulan, sünnete varir. sünnetlerde

kurana, kuranda bizleri hakka vasil eder.


Rabbim insanliga hakka vasil olma yollarini göstersin.nimetlendirdiklerinin yoluna iletsin.


dallin yolundan delalet ve sapiklik icinde olanlarin yolundan uzak etsin


Gelen Ramazaniniz hayirli ve mübarek olsun iyi Ramazanlar.


Elfatiha massalavat.

Başağaçlı Raşit Tunca


Vaazi mp3 olarak indirmek icin linke sag tikla farkli kaydeti sec


https://efsane1turk.net/Resimci/Dosyalar...e-anne.mp3